hladik@JH9.cz
+420 776 572 216
Menu
  • Prodat nemovitost
  • Prodat spoluvlastnický podíl
  • Odhad nemovitosti
  • Spolupráce
  • Projekty
  • Blog
  • Kontakty

Nejčastější „triky“ podvodných realitních kanceláří

Zveřejněno 25. 11. 2019
Tipy a rady
Nejcastejsi triky podvodnych realitnich kancelari - JH9 - Josef Hladik

Prodejní ceny bytů a domů v posledních letech raketově rostou, takže pokud uvažujete o prodeji nemovitosti, je nyní ta správná doba. Avšak prodat byt či dům není jednoduchá záležitost. V první řadě příprav si tedy nejprve pečlivě vyberte seriózního partnera pro prodej Vaší nemovitosti. Nejčastěji se prodej nemovitosti realizuje prostřednictvím realitní kanceláře. V tomto článku pro vás mám pár „triků“ podvodných realitních kanceláří s kterými jsem se za svoji 15-letou realitní kariéru setkal. Díky výběru správného partnera pro prodej vašeho bytu či domu si totiž můžete ušetřit spoustu nervů, času a hlavně peněz. V sázce jsou totiž často celoživotní úspory či majetek, který jste celý život budovali.

Nejčastější „triky“ podvodných realitních kanceláří

1. Letáček ve schránce Koupím rodinný dům v okolí, Koupím byt v tomto domě atd.

Snad každý z nás našel ve schránce letáček koupím rodinný dům v okolí, koupím byt v tomto domě a podobně. Zpravidla si stačí telefon z letáčku dát do vyhledávače (vygooglit) a zjistíte, že je to telefon na nějakou realitní kancelář anebo realitního makléře, nikoliv na fyzického kupce, který má v kapse peníze na vaši nemovitost.

2. Máme v databázi několik kupujících, kteří hledají přesně vaši nemovitost

Pokud se i přes to rozhodnete zavolat na letáček. Zpravidla uslyšíte, že člověk na druhé straně není realitní makléř, ale skutečně vážný zájemce o koupi vaší nemovitosti. Případně se přizná, že je realitní makléř. Ale že má v databázi minimálně pět klientů, kteří hledají přesně tu nemovitost, kterou nabízíte. Nabídne Vám, že přijde na prohlídku již s vážným zájemcem o koupi.

3. Prohlídka Vaší nemovitosti, kupec jakého svět neviděl a drobnost na závěr „zprostředkovatelská smlouva s realitní kanceláří“

Pokud si domluvíte prohlídku, na té vám skutečně představí vysněného zájemce o koupi vaší nemovitosti. Zpravidla to bývá nějaký známý anebo kolega z realitní kanceláře. A určitě se stane to, že bude chtít vaši nemovitost koupit. Ale aby ji mohl koupit a vy jste si to nerozmyslel, musíte s RK uzavřít takzvanou zprostředkovatelskou smlouvu o výhradním (exkluzivním) zastoupení od realitní kanceláře.

Pak už stačí jen to, že si „kupec“ prodej rozmyslí a vám „zůstane“ uzavřená zprostředkovatelská smlouva s velice tučnou smluvní pokutou pokud cokoliv nesplníte. Navíc je zpravidla uzavřena na dlouho dobu (prakticky doživotní) a nemůžete se s z ní vyvázat bez toho, aniž zaplatíte zmíněnou smluvní pokutu i třeba za to že si nemovitost nakonec prodáte sami. Jako třeba klienti realitní kanceláře Prolux Consulting, přikládám odkaz na článek Policie řeší 400 trestních oznámení na realitní kancelář Prolux Consulting.

Prodej nemovitosti bez realitky (bez provize) a za hotové

Přesto si myslím, že najít solidního partnera pro prodej vaší nemovitosti není nemožné. Pokud si na prodej nemovitosti s realitní kanceláří netroufáte, můžete nezávazně využít nový unikátní projekt společnosti JH9 nemovitostní fond a.s. Prodej nemovitosti bez provize a za hotové. Dopředu nemusíte podepisovat žádnou zprostředkovatelskou smlouvu, až kupní smlouvu a úschovní u advokáta či notáře, kterého si sami vyberete. Navíc nemusíte platit žádnou provizi realitce.

Prodej nemovitosti bez provize a za hotové samozřejmě neznamená, že peníze dostanete v igelitce, ale bezhotovostním převodem na účet. Peníze za Vaši nemovitost máme nachystané k okamžité platbě.

– Josef Hladík , statutární ředitel JH9 nemovitostní fond a.s.

Podobné články

Rychly prodej nemovitosti Brno - JH9 nemovitostni fond

Rychlý prodej nemovitosti Brno

7 Bře (13:14)
Většinou ten, kdo se rozhodl pro prodej bytu či domu, chce prodat nemovitost rychle. Ať je to z důvodu, že chce…
Přečíst si článek
Prodej nemovitosti k rekonstrukci - Pozor skryte vady - JH9 nemovitostni fond

Prodej nemovitosti k rekonstrukci – Pozor skryté vady!

23. 3. 2024
Zvažujete prodej nemovitosti k rekonstrukci? Vlastníte byt, dům či jinou nemovitost? Přemýšlíte, zda ji opravit a prodat, nebo prodat bez rekonstrukce?…
Přečíst si článek

Rubriky článků

  • Nejčtenější články (3)
  • Tipy a rady (17)
  • Život JH9 (3)

Poslední články

  • Rychlý prodej nemovitosti Brno
  • Prodej nemovitosti k rekonstrukci – Pozor skryté vady!
  • Prodej nemovitosti Bez realitky Brno
  • Prodej nemovitosti s hypotékou
  • Financování revitalizace bytového domu pro SVJ

Sledujte nás

LinkedIn
Twitter
Facebook
Instagram

Kontaktní údaje

JH9 nemovitostní fond a.s.
Preslova 310/83
602 00 Brno

+420 776 572 216

hladik@JH9.cz

Copyright © 2022 JH9

Webové stránky vytvořilo digitální studio VisionsLabs

Spravovat souhlas s cookies
Abychom vám poskytli ty nejlepší zážitky, používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízení technologie, jako jsou soubory cookie. Souhlas s těmito technologiemi nám umožní zpracovávat údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Funkční Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si účastník nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistiky
Technické úložiště nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
Technické úložiště nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo na několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Spravovat možnosti Spravovat služby Spravovat dodavatele Přečtěte si více o těchto účelech
Zobrazit možnosti
{title} {title} {title}